سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

به مادرم


تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است

از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند

پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است.

روزت مبارک

 

نیلوفرانه


سخته چیزی راباتمام وجود خواهی اما رسیدن بهش منطقی نباشه

سکوت


این را الان خوندم قشنگ بود



سکوتـــــــ پشت گوشی تلفن سنگین ترین سکوتهاستــــــــــ.
نه از دستـــــــــــ ها کاری ساخته است ؛

نه از چشــــم ها...

نیلوفرانه


کلی امتحان دارم

تازه فهمیدم این همه سال غلط درس میخوندم 

دلم میخواد برم قدم بزنم هوا بخورم اما دائم سر کتابا نشستم

نمایشگاه کتاب داره شروع میشه کلی برنامه دارم اما پیداکردن ادم پایه هم سخته .........

خیلی وقته ننوشتم دفترم داره خاک میخوره حتی وقت نمکنم خاطراتم رابنویسم

این روزا دارم با اعماق وجودم حس میکنم ادما چقدر باهم متفاوتند اگه برخی از این ادمای دور  برم دارند واقعا زندگی میکنند پس ماها فقط نفس میکشیم و تکرار طلوع و غروب

جمعه

خسته ام دیگه نمیدونم چطور باید برای این امتحان بخونم دلم گریه میخواد وقتی هیچ نتیجه ای نمیگیرم


خدایا
تا بی پناه نگردم ، پناهم نخواهی داد

تا نیفتم ، دستم را نخواهی گرفت (دکتر علی شریعتی)