سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

نیلوفرانه


وقتی غریب باشی توی یه شهر وقتی بلد نباشی چگونه دویدن و دیگری را پشت سر نهادن وقتی زندگی برایت بر مدار روشن بینی بگردد ................روزی میشود که تهی میشوی و سراسر استیصال

نیلوفرانه

وقتی یه رشته نسبتا جدید داشته باشی نبود منابع ارشد درست و حسابی و همینطور یه موسسه مشاوره کاملا طبیعیه و بیرحمانه مشکل

نیلوفرانه


هوایی که تو باشی و من گاهی بسیار نفس گیر میشود گاهی دل میخواهد هر لحظه دیدن و ندیدن ها

و من از دیدنی که در آن ندیدن نهفته باشد چه بسیار دلگیرم

نیلوفرانه

این روزها به قدری مشغله دارم که گاهی فراموش میکنم تمامشان باید انجام شود......

از اینکه کاری که میخوام بکنم معطل بمونه چون بقیه هماهنگ نیستن و یا یک نفر تکلیفش مشخص نیست بدم میاد.

شاید به همین خاطره که موقع انجام کارا به خاطر عدم هماهنگی بقیه عصبی میشم

هنوز تکلیف برنامه ام مشخص نیست و همه اش به تصمیم بقیه بستگی داره.

کاش همه چیز زودتر مشخص شه و بتونم پروژه را با این استاد بگیرم، از سر دستی انجام دادن کارا بیزارم. شاید پروژه ثبت نشه اما برای من مهمه. برای اینده......