سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

نامه‌ای به خدا!

یک روز کارمند پستی که به نامه‌هایی که آدرس نامعلوم دارند رسیدگی می‌کرد متوجه نامه ای شد که روی پاکت آن با خطی لرزان نوشته شده بود نامه‌ای به خدا !

ادامه مطلب ...

یک نکته از دکتر علی شریعتی

با شدتی وحشیانه و جنون آمیز٬
آن چنان که قلبم را سخت به درد آورد٬

ادامه مطلب ...

وقتی که عاشقم شدی

وقتی که عاشقم شدی پاییز بود و خنک بود

تو آسمون آرزوت هزارتا بادبادک بود

تنگ بلوری دلت درست مث دل من
کلی لبش پریده بود همش پر ترک بود
ادامه مطلب ...

اسم شما چه رنگی است؟!

اینکه شما بدانید برای اسمتان رنگ مخصوصی وجود دارد و می‌توانید راز شخصیتی خود را از لا به لای آن دریابید! باید بسیار جالب و هیجان انگیز باشد…

به گفته روانشناسان همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگها هستیم و به عبارت دیگر (خود) واقعی مان را با این رنگها نشان می دهیم. برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد. که می‌تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد.جالب است نه؟!

ادامه مطلب ...

اس ام اس عاشقانه تنهایی

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم .
...........
........... ........... ...........
وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم .



در ادامه مطلب این sms های بسیار زیبا با مضامین حس تنهایی را بیشتر بخوانید ...

ادامه مطلب ...