سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

اس ام اس عاشقانه تنهایی

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم .
...........
........... ........... ...........
وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم .



در ادامه مطلب این sms های بسیار زیبا با مضامین حس تنهایی را بیشتر بخوانید ...

تنهای اول : هیچکس همراه نیست !


 
<><><><><><><><><><><><>
 

دلم تنهای تنهاست دیگه از همه سیره / ولی با همه درداش برای تو میمیره .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

روز های تنهایی سخت نیست ، سرده
دوستت دارم

 
<><><><><><><><><><><><>
 

کسی هرگز نمی داند چه سازی می زند فردا / چه می دانی تو از دیروز چه می دانم من از فردا / همین یک لحظه را دریاب که فردا می شوی تنها .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

من به اندازه چشمان تو غمگین ماندم و به اندازه هر برق نگاهت نگران
تو به اندازه تنهایی من شاد بمان . . .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است / یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

سرنوشت هرچی دلش خواست نوشت / نوشت که بی تو جهنم با تو بهشت / نوشت که تو از پیشم بری مهربونم / تنها بمونم تو این دو روز بد و زشت .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

یا تنهام نذار یا اشک چشمامو پاک نکن / من مهم نیستم برو پشت سرتو نگاه نکن .

 

<><><><><><><><><><><><>

 

به زندانی گفتن از تو تنهاتر کیست ؟ گفت کسی که دلش زندانی دیگریست !

 
<><><><><><><><><><><><>
 

درویش کوچه های تنهاییم ، کاسه ی گدایی مرا سکه ی نگاه تو کافیست !

 
<><><><><><><><><><><><>
 

در قفس تنهاییم تنها یاد توست که مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار ، تا که تنهایی ات از دیدن آن ، جا بخورد و بداند که دل من با توست ، در همین یک قدمی !
 

 
<><><><><><><><><><><><>
 

من به جرم باوفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

وفای اشک را نازم که در شبهای تنهایی ، گشاید بغض هایی را که پنهان در گلو دارم .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

سعی کن تنها باشی زیرا تنها بدنیا امدی و تنها از دنیا خواهی رفت.بگذار عظمت عشق را درک نکنی.زیرا انقدر عظیم است که تورا نابود خواهد کرد

 

<><><><><><><><><><><><>

 

بدی های من چه هستند جز شرم و عجز خوبی های من از بیان کردن جز ناله اسارت خوبی های من در این دنیا تا چشم کار می کند دیوار است، دیوار است و دیوار است و جیره بندی آفتاب است و قحطی فرصت است و ترس است و خفگی است و حقارت است ........ تنها ترین تنها

 
<><><><><><><><><><><><>
 

تقدیم به کسی که رفت و مرا در آغوش تنهایی ، تنها گذاشت . . .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم .

 
<><><><><><><><><><><><>
 

میدونی مترسک به کلاغ چی گفت ؟ گفت هرچی میخوای نوکم بزن ، ولی تنهام نزار !

 
<><><><><><><><><><><><>
 

اگه یه روز تنهای تنها شدی... ... ... ... تا کسی نیست دستتو بکن تو دماغت، حالشو ببر!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد