سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

جوک

از یه لره می پرسن از قفل فرمونت راضی هستی ؟

میگه آره ، فقط سر پیچ اذیتم می کنه !!!!!!!!

رژی هسته‌ای حق مسلم.... 1) ماست 2)سرشیر 3) دوغ آب علی 4) اطلس طلایی
------------------------------------------------------
معلمه سر کلاس میگه هرکس خنگه از جاش بلند بشه.یه شاگرده بلند میشه میگه : آقا بخدا ما خنگ نیستیم فقط خواستیم شما تنها نباشید
---------------------------------------------------------------------
از یه دیوونه میپرسن چرا دیوونه شدی؟ میگه: من یه زن گرفتم که یه دختر 18 ساله داشت. دختر زنم با بابام ازدواج کرد. در نتیجه زن من، مادرزن پدرشوهرش شد، از طرفی دختر زن من که زن بابام بود، پسری زایید که میشد برادر من و نوه‌ی زنم، پس نوه‌ی منم میشد. در نتیجه من پدربزرگ برادر تنی خودم بودم. چند روز بعد زن من پسری زایید که زن پدرم خواهر ناتنی پسرم و مادربزرگ او شد، در نتیجه پسرم برادر مادربزرگ خودش شد. از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دختر زنم، خواهر پسرم بود، در نتیجه من خواهرزاده‌ی پسرم شدم!!
اگه هنگ کردی= Ctrl+Alt+Delete رو بزن !!
-----------------------------------------

یه دختره میره پیش یه کشیش، میگه: ببخشید، من هر دفعه از جلوی آینه رد می شم، به خودم می گم من چقدر خوشگلم، من گناه می کنم؟ کشیشه میگه: نه دخترم شما گناه نمی کنی، اشتباه می کنی
------------------------------------------------------
از غضنفر می پرسن ( قدس سره ) یعنی چه ؟
بعد از کمی فکر کردن میگه : نمی دونم ولی فکر کنم یه چیزی تو مایه دمت گرم باشه!
-------------------------------------------------
مدیر تیمارستان گزارش دادند شب پیش یکی از بیماران قصد خودکشی در وان حموم را داشته ولی خوشبختانه یک بیمار ترک نجاتش داده. پزشک تیمارستان پس از مطالعه پرونده ترکه صداش کرد و گفت: وقتش رسیده که تورو آزاد کنم این اقدام بزرگ تو نشون میده حالت خوب شده. البته متاسفم... اون بیمار بالاخره این کارو کرد. این بار خودشو تو بالکن اتاقش حلق آویز کرده. ترکه می گه: نه اون خودکشی نکر-ده، چون خیس بود من آویزونش کردم خشک بشه!
-------------------------------------------------------
به تر که می گن یه جمله بساز که توش ؛مرده باشه می گه آمبولانس
------------------------------------------------
مخابرات به هموطنان اردبیلی هشدار داد که با کارت سوخت نمی توانند با جایی تماس بگیرند
-------------------------------------------------------

ترکه میخواسته بره دنبال دوست دخترش باهم برن بیرون ! خلاصه تو راه میبینه یه پسر تهرونیه رفته جلو خونه دوست دخترش دوست دخترشم تو آشپزخونس ! پسر تهرونیه میگه پاشو بیا بریم بیرون ، دختره میگه نه کار دارم بابام بهم گفته ظرفارو بشور. پسر تهرونیه شاکی میشه میگه بابات گه خورده میگم بیا پایین .ترکه کف میکنه خلاصه میاد تریپ بچه تهرونیرو بذاره میره دمه خونه دوست دخترش آیفون رو میزنه .به دوست دخترش میگه بیاد دم پنجره ، دوست دخترش میاد میگه چیه ؟ ترکه میگه لباس بپوش بریم بیرون ، دختره میگه کار دارم نمیتونم بیام ، ترکه یه دفعه داد میزنه میگه بابات گه خورده بهت میگم بیا پایین !!
--------------------------------------------------

عابر بانکهای اردبیل را جمع می کنند از مسئولش می پرسن چرا جمع کردی می گه: ,والا مردم این شهر بجای دریافت پول ...داخل عابر بانکا شمع روشن می کردن!
-----------------------------------------------
ترکه چوپان بوده- با گوسفنداش لج می کنه- برای انقام می برتشون روی چمن مصنوعی
-------------------------------------------
ترکه یه سکه میندازه تو صندوق صدقات سوارش میشه!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
جوجو(دانلودباز) پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ http://bir-jand.blogsky.com

یه خر با گاو دعواش میشه با جفتک میزندش. میبرنش پاسگاه میگن چرا گاو رو زدی؟ میگه چون خرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد