سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

با تو هستم در این لحظه ! با تو هستم

با تو هستم در این لحظه ! با تو هستم


خیالم با خیالت گره خورده .


نفسم بی مهابا می زند . تند ، تند و تند تر

 
   

با تو هستم در این لحظه ! با تو هستم


خیالم با خیالت گره خورده . 


نفسم بی مهابا می زند . تند ، تند و تند تر


گویی سینه ام میخواهد دهان باز کند


چه لحظه زیبائیست ،


وقتی اولین سلام عاشقانه را بعد از روزها دوری به من میکنی !


وای ، چه لحظه غریبی است وقتی نگاه در نگاهت میشوم....


لحظه ای که تو را می بینم پر میشوم از تو ،


تمام غصه هایم را به دست مهربان باد می سپارم ،


و با بالهای تو تا اوج رویا سفر میکنم


در خیالم با تو اوج می گیرم به آینده به دورهای حالا.....


اما ذهنم ناگهان یاری تجسم دورتر را نمی دهد .


نمیدانم ! نمیدانم !... نگرانم


نکند......! نه !


نه سعی می کنم موج منفی ساطع نکنم .


ای عزیز تر از جانم ! در این لحظه ،


تنها اسلحه مبارزه ام با این افکار پوچ و بی اساس و بی پایان ،


ریزش ناگریز اشکهایم است .


آن چنان بغض در گلویم می شکند ،


که در سکوتی سنگین با یاد تو و فراق احتمالی ات اشک می ریزم


نمیدانم !


اما در رفتارهای مهربان تو ، خوبی موج میزند


ذهنم آکنده از مهربانی توست....

آسوده باش ....


من خوبم......



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد