سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

baby

یادش بخیر ما بچه بودیم ، یه دستمال کهنه ای ، لنگ ماشینی چیزی پیدا میکردن میذاشتن لای پامون بقچه میکردن تا یه هفته بعد بازش کنن الان پوشک زدن واسه بچه با خروجی هوا از هردو طرف ، 8 لایه محافظ ، ویتامینه ، همراه با عصاره مالت ، 12 ایر بگ ، کروز کنترل ، سنسور عقب ، تهویه مطبوع ، با ال سی دی... خلاصه فول آپشن دیگه ! از ال سی دی هم توشو نشون میده دیگه لازم نیست را به را بازش کنن

نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

نگو نگو دلم به حال خودم کباب شد!!!

مینا چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://justeshgh.blogfa.com

ما نه آنیم که در بازی تکراری این چرخ و فلک
هر که ازدیده ما رفت زخاطر ببریم
یا که چون فصل خزان آمدوگل رفت به خواب
دل به دیگری داده ز انجا بپریم


وبلاگ قشنگی داری....

مرسی عزیزم حیف چندوقته نرسیدم مطلب بذارم آخ امان از کنکور

nafas یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام بر دوست عزیزم اسمم مهناز است من سال دوم ادب بودم اما در سال سوم به دلیل مشکلی که با خانم کریمی داشتم به پردیس آمدم من را میشناسی؟معدل سال چهارمت چند شد؟ آیا به آن چه که میخواستی رسیدی؟به من کمک میکنی که انگیزه پیدا کنم؟تابستان سال سوم شروع به درس خواندن کردی؟سال دوم هم برای کنکور میخواندی؟

nafas یکشنبه 26 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ب.ظ http://nafassardman.blogfa


این روزهــــایم به تظاهر می گذرد...

تظاهر به بی تفاوتی،

تظاهر به بی خیـــــالی،

به شادی،

به اینکه دیگــــر هیچ چیز مهم نیست...

اما . . .

چه سخت می کاهد از جانم این "نمایش"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد