سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

سبزه

عکس , رمان , شعر ,....

نیلوفرانه7

هر کسی جای من باشه الان از خوشحالی پر در آورده امامن ...

تازه گذشته بودم از این امیدها.....محکم واستادم تا مبادا خیالشون هم از ذهنم بگذره .کلی با خودم کلنجار رفته بودم که نمیتونم داشتم باور میکردم.چقدر هوای دلم بارونی شد.........

حاا از امروز باید دوباره به همونا فکر کنم .این دریا بد طوفانیه..چی بگم به خودم بگم تا کی بازی کن تا شاید خواب باشه؟دیگه بهخودمم اعتماد ندارم .پارسال یه روزی دلم بد شکست یه روز که یه نفر داشت قبوی های کلاسمونو میگفت حالا اون آدم کلی تبریک بار من میکنه و آدمایی که اون بهشون امید داشت اشک میریزن....نمیدونم150من چند نفر رو شکوند فقط میتونم بگم من بی گناهم....

دلم میخواد برم و مثل اون اولا بشینم بنویسم اما میترسم حاصل یه عمر نوشتنمو پاره کنم...

کاش لااقل غیر از اینکه چی میاری و کجا میاری و کی چی شد یه لبخندتحویلم میدادن اما ............

نظرات 1 + ارسال نظر
محسن شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

خجالت نمیکشی ؟
ابرومو بردی
تو مسئول دیگران نیستی که چی فکر میکنن یا چی میگن تو مسئول خودتی شعورشو داشته باشن بهت میگن مبارکت باشه عزیزم امیدوارم بهترین جا قبول بشی نداشته باشن هم پوزشونو کج میکنن به خودت و زندگیت فکر کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد